loading...
همه چیز از همه جا(وبلاگی از مهدی و صدرا)

مهدی و صدرا بازدید : 48 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

یارو کچله روی کلش یه خال داره اندازه ۱۰ تومنی ،

 رفیقم میگه اون خالِ ؟ گفتم په نه په دکمه Power اگه دست بزنی یارو خاموش میشه ! …


...........................................................................................

استاد اومده برگه تمرین داده , یکی از بچه ها میپرسه استاد حل کنیم ؟

استاد گفت : پ ن پ ببر واسه مامانت سبزی بخر بزارتوش…!

.....................................................................................................

رفتم مغازه یه سبد پر خرید کردم ، یارو میگه : کیسه هم میخوای ؟

پَ نه پَ فرغون آوردم با اون می برم

.......................................................................................................

 به رفیقم میگم توی باغ نیستی چرا ؟ میگه یعنی متوجه نیستم ؟ گفتم پَ نه پَ توی کوچه ای ! بفرما داخل جلوی در بده !

.............................................................................................................

خواهرم میگه داداش !!! گاو بچه زاست ؟ گفتم پَ نه پَ تخم میزاره اندازه هندونه !

 .....................................................................................................................

 صدای خر و پفش کشتمون!!!تکونش دادم از خواب پرید.

 گفت صدای خر و پفم اذیتت میکنه ؟

 گفتم په نه په جنس صداتو دوست دارم

فقط میخواستم بهت بگم تئ ائج که میری رو تحریراتش بیشتر کار کنی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بعضی ازمطالب این سایت از باشگاه خبرنگاران گرفته شده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    امکانات و محتویات این وب خوب است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 674
  • بازدید کلی : 4,211
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد قلب دنبال موس

    دریافت کد قلب دنبال موس

    دریافت کد بارش برف

    دریافت کد بارش برف

    دریافت کد قفل کلیک راست

    دریافت کد قفل کلیک راست